Bij DMH Nederland streven we naar de hoogste kwaliteit van zorg- en dienstverlening. We horen graag van u als we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw feedback helpt ons onze diensten te verbeteren.
Hoe dient u een klacht in? U kunt uw klacht eenvoudig indienen via ons contactformulier. Vermeld daarbij:
- Uw naam en contactgegevens
- De datum en locatie van het voorval
- Een duidelijke beschrijving van uw klacht
Wat gebeurt er met uw klacht?
- U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging
- Onze klachtenfunctionaris onderzoekt uw klacht zorgvuldig aan de hand van onze klachtenregeling
- We streven ernaar uw klacht binnen 6 weken op te lossen
- U wordt op de hoogte gehouden van de voortgang
Niet tevreden met de afhandeling? Mocht u ontevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met onze voorzitter via [email protected].
DMH Nederland neemt elke klacht serieus. We zien het als een kans om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft over deze procedure.